Οι ελληνικές διαφημίσεις συνήθως έπασχαν από έλλειψη χιούμορ και δίνουν σχεδόν πάντα την πιο μ@κ@κισμένη λαϊφστάιλ άποψη (π.χ. οι χωριάτισσες μαζεύουν ελιές και τα ρούχα τους είναι του κουτ ιού, η μάνα είναι μίλφ, ο μπαμπάς 25 χρονών επιτυχημένο μεγαλοστέλεχος με τάλκ στα μαλλιά, η γιαγιά είναι μοντέρνα, τα παλιά τα χρόνια όλα ήταν αγνά κλπ), προσβάλλοντας τον τηλεθεατή με κάτι........ αδιάκριτες προστακτικές του τύπου «πάρε», «αγόρασε», «ενημερώσου», κάνε-δείξε κλπ.
Μάλιστα, τώρα τελ ευταία τα σενάρια της διαφήμισης είναι παντελώς άσχετα προς το διαφημιζόμενο προϊόν (π.χ. τί δουλειά έχει ο τραμπούκος με την κινητή τηλεφωνία, ο λατσότεκνος στη σπιταρώνα που τρώει γιαούρτι, ή όταν κρετίνοι (!!!!) χωριάτες που μιλάν για κινητά );ή εσχάτως η Στανίση να πηγαίνει με τον «ταφτά» στο βαφτιστήρι της .
Η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν είναι απλά απεχθής, αλλά δημιουργεί σύγχυσα και πόνο ,αποσιωπώντας την αλήθεια και εγείρει πλείστα όσα ερωτήματα . Που βρέθηκε το αρνί και το κοκορέτσι σε ελληνική οικογένεια; Το είδε η τρόικα ; μπορεί ο γερμανός να έχει ένα αρνί στο τραπέζι του , και αφού δεν μπορεί πως ο κωλοέλληνας μπορεί ;
Γιατί ο Μητσοτάκης ενώ ο ίδιος αρνείται πεισματικά , να τα κακαρώσει , ψέγει τους άλ λους γέρους που προσπαθούν να ζήσουν λίγο παραπάνω από όσο θα ήθελε η τρόικα ;
Με τη νέα εργασιακή πραγματικότητα για να προμηθευτεί μια οικογένεια ένα αρνί θα πρέπει ο πατέρας να εργάζεται για μια ολόκληρη εβδομάδα. Να μην αδιαθετήσει κανένα από τα μέλη της, και να μη τους έρθει κανένας λογαριασμός από ΔΕΚΟ.
Εντωμεταξύ σάλος επικρατεί στην κόλαση , μιας και διέρρευσε ότι τυχόν έλευση του Μητσοτάκη με την παρουσία εκεί του Φρίντμαν θα επιδεινώσει τις συνθήκες εργασίας των διαβόλων και θα τους κοπούν τα ανθυγιεινό επίδομα και τα νυχτερινά . Αυτός είναι πιθανόν ο λόγος για τον οποίο ο επίτιμος θα είναι για πολλά χρόνια ακόμα κοντά μας και θα έχουμε τη χαρά να ακούμε τις μ@λ@κίες του.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment