Στα μαθηματικά εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στο πλαίσιο των πανελλαδικών εξετάσεων.
Χθες, οι υποψήφιοι των γενικών λυκείων εξετάστηκαν σε τέσσερα μαθήματα γενικής παιδείας (Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Ιστορία, Φυσική και Βιολογία).
Η Μαθηματική Εταιρεία χαρακτήρισε τα θέματα των μαθηματικών ως μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα περσινά θέματα. Στη Βιολογία, το θέμα Δ2, που ζητούσε από τους υποψηφίους να προσδιορίσουν εικόνες του νέφους της Αθήνας σε διαφορετικές ώρες της ημέρας κρίνεται από βιολόγους αμφιλεγόμενο και πιθανολογείται ότι μπορεί να δυσκόλεψε πολλούς μαθητές. Στην Ιστορία και τη Φυσική τα θέματα ήταν αναμενόμενης δυσκολίας και δεν υπήρξαν προβλήματα ή ασάφειες.
Την Παρασκευή, οι υποψήφιοι των γενικών λυκείων θα διαγωνιστούν σε μαθήματα κατεύθυνσης. Συγκεκριμένα, οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης θα εξεταστούν στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και εκείνοι της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης στο μάθημα της Φυσικής.
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
Χθες, οι υποψήφιοι των γενικών λυκείων εξετάστηκαν σε τέσσερα μαθήματα γενικής παιδείας (Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Ιστορία, Φυσική και Βιολογία).
Η Μαθηματική Εταιρεία χαρακτήρισε τα θέματα των μαθηματικών ως μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα περσινά θέματα. Στη Βιολογία, το θέμα Δ2, που ζητούσε από τους υποψηφίους να προσδιορίσουν εικόνες του νέφους της Αθήνας σε διαφορετικές ώρες της ημέρας κρίνεται από βιολόγους αμφιλεγόμενο και πιθανολογείται ότι μπορεί να δυσκόλεψε πολλούς μαθητές. Στην Ιστορία και τη Φυσική τα θέματα ήταν αναμενόμενης δυσκολίας και δεν υπήρξαν προβλήματα ή ασάφειες.
Την Παρασκευή, οι υποψήφιοι των γενικών λυκείων θα διαγωνιστούν σε μαθήματα κατεύθυνσης. Συγκεκριμένα, οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης θα εξεταστούν στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και εκείνοι της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης στο μάθημα της Φυσικής.
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
Πηγή: http://greekznews.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment