Επειδή τελευταία με ανησύχησαν όσα έχουν δημοσιευτεί σχετικά με το αν τελικά τα ψωμιά του τοστ έχουν ή δεν έχουν συντηρητικά και για να διαπιστώσω αν τελικά όσα λέγονται σε διαφημίσεις και σε συσκευασίες είναι αλήθεια άρχισα να ψάχνω περισσότερο και μαζί με τις διάφορες συζητήσεις (από τις οποίες φαίνεται ότι μάλλον κανείς δε ξέρει τι πραγματικά ισχύει), βρήκα και την απόφαση της Δευτεροβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας που λέει ότι η επιτροπή αποφάσισε και μάλιστα ομόφωνα ότι για τα ψωμιά Γευση 2 και Χωριανό της Παπαδοπούλου «ο ισχυρισμός «χωρίς προσθήκη συντηρητικών – χωρίς πρόσθετα» δεν τεκμηριώθηκε επαρκώς, μπορεί να οδηγήσει σε παραπλάνηση καθώς επικοινωνεί το εσφαλμένο μήνυμα ότι στο τελικό προϊόν δεν περιέχονται συντηρητικά, ούτε πρόσθετα».
Την απόφαση τη διάβασα εδώ: http://www.see.gr/index.php?option=com_rubberdoc&view=doc&id=913&format=raw
Κοινώς, μάρκετινγκ τρικ το χωρίς συντηρητικά από τη Παπαδοπούλου και ποιός ξέρει σε πόσα ακόμα προϊόντα θα πρέπει να αρχίσουμε να ψαχνόμαστε. Μάλλον τελικά καλά θα κάνουμε να κρίνουμε και μόνοι μας ότι μας λένε και να μη το πιστεύουμε, ειδικά όταν είναι τόσο «τραβηγμένο».
Την απόφαση τη διάβασα εδώ: http://www.see.gr/index.php?option=com_rubberdoc&view=doc&id=913&format=raw
Κοινώς, μάρκετινγκ τρικ το χωρίς συντηρητικά από τη Παπαδοπούλου και ποιός ξέρει σε πόσα ακόμα προϊόντα θα πρέπει να αρχίσουμε να ψαχνόμαστε. Μάλλον τελικά καλά θα κάνουμε να κρίνουμε και μόνοι μας ότι μας λένε και να μη το πιστεύουμε, ειδικά όταν είναι τόσο «τραβηγμένο».

No comments:
Post a Comment