Saturday, June 6, 2015

«Δεν ξεχνάω ότι πριν γίνω τραγουδιστής δούλευα σε οικοδομή»

«Δεν ξεχνάω ότι πριν γίνω τραγουδιστής δούλευα σε οικοδομή»


Ο Θάνος Πετρέλης παραχώρησε μία συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ! και μίλησε για το κατά πόσο η κρίση έχει αλλάξει τ� �ς συνήθειές του.
«Ανήκω στους τυχερούς ανθρώπους. Κατάφερα να κάνω χόμπι το επάγγελμα μου και αυτό είναι ευλογία. Επειδή είμαι συγκρατημένος σε όλους τους τομείς της ζωής μου και στα οικονομικά, δεν ξεχνάω ότι πριν γίνω τραγουδιστής δούλευα σε οικοδομή με τον πατέρα μου. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο σχολείο για μένα, γιατί εάν τα πράγματα μου πήγαιναν ξαφνικά καλά, χωρίς να έχω βιώσει την βιοπάλη, ίσως δε θα εκτιμούσα την αξία των χρημάτων. Όλα αυτά τα χρόνια ήρθαν αρκετά λεφτά στα χέρια μου, αλλά εγώ έκανα συντηρητική ζωή, χωρίς πολλά έ ξοδα και κραιπάλες. Έκανα σωστή διαχείριση, αλλά πριν από την κρίση βρισκόμουν μόλις 4-5 χρόνια στην δουλειά. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Εκεί που κάναμε 100 μεροκάματα την σεζόν, έχουμε φτάσει να κάνουμε 15-20. Με 20 μεροκάματα όσο καλά κι αν είναι δεν είναι δυνατόν να ζήσεις, γιατί υπάρχουν και κάποια πάγια έξοδα. Κάποιοι ζουν με 500 ευρώ τον μήνα. Δε γίνεται να ζεις αξιοπρεπώς με αυτά τα χρήματα», ανέφερε.

Πηγή:faysbook.gr

Πηγή: http://greekznews.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment