Wednesday, May 28, 2014

Ο Καρατζαφέρης αποκαλύπτεται: Στόχος μου να μη γίνει ο Τσίπρας πρωθυπουργός

Να μη γίνει πρωθυπουργός ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, είναι ο βασικός στόχος του προέδρου του ΛΑΟΣ, Γιώργου Καρατζαφέρη, όπως τόνισε ο ίδιος σε τηλεοπτική εκπομπή σήμερα το πρωί.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ....
δήλωσε πως θα κινηθεί με σύνεση από δω και στο εξής έτσι ώστε ο Α. Τσίπρας να μη γίνει πρωθυπουργός της χώρας, ενώ παράλληλα ξεκα θάρισε ότι δεν επιθυμεί να ενταχθεί στη ΝΔ και πως μέχρι στιγμής δεν του έχει γίνει καμία πρόταση επίσημη ή ανεπίσημη από το κόμμα.

«Δεν έχω καμία διάθεση να συνεργαστώ με κάτι το οποίο δεν μου πάει, δεν μου ταιριάζει, δεν μου κουμπώνει», τόνισε ο ίδιος.

Ο Γ. Καρατζαφέρης εξαπέλυσε σφοδρή κριτική στον Αντώνη Σαμαρά, σημειώνοντας πως οι εκλογές στις περιφέρειες ήταν αποτυχημένες για τη ΝΔ και στη συνέχεια συμπλήρωσε πως πιστεύει ότι «ο Αντώνης Σαμαράς αντελήφθη το μήνυμα των εκλογών, ιδιαιτέρως κατά την ώρα που έβγαινε από τα γ ραφεία του στη λεωφόρο Συγγρού».

«Πιστεύω η είσπραξη του μηνύματος να είναι σαφής, ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η πολιτική» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment