Τους υπόσχονται μια συναρπαστική καριέρα και την ευκαιρία να δουν «τα καλύτερα αξιοθέατα παγκοσμίως», αλλά οι υποψήφιοι καλούνται να πληρώσουν περί τις 2.000 λίρες (2.400 ευρώ) για να συμμετάσχουν στα εκπαιδευτικά σεμινάρια, ώστε να δουλέψουν στη Ryanair...
Αυτό αποκαλύπτει δημοσίευμα του Gua rdian, στο οποίο γίνονται γνωστές λεπτομέρειες για την εκπαίδευση και τις συνθήκες εργασίας της αεροπορικής εταιρείας.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «εκείνοι, που απορρίπτονται κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, εξακολουθούν να επιβαρύνονται με εκπαιδευτικές χρεώσεις, ενώ άλλοι εγκαταλείπουν τη δουλειά, εκνευρισμένοι από τις συνθήκες εργασίας, οι οποίες καθορίζονται από τη σύμβαση εργασίας τους. Οι εκπαιδευόμενοι είναι ιδιαίτερα φοβισμένοι να μιλήσουν απευθείας στα μέσα ενημέρωσης, καθώς εκτιμούν ότι μπορεί να τους μηνύσ� �ι η εταιρία, με τη δικαιολογία ότι "έσπασαν" τους όρους της σύμβασής τους, που θεωρούν ότι απαγορεύει να μιλούν στα ΜΜΕ».
Πώς λειτουργεί η διαδικασία ;
«Αρκετά στελέχη των πληρωμάτων καμπίνας εντοπίζονται από την ιρλανδική εταιρία Crewlink, που τους προωθεί στην εταιρία, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση εκπαίδευσης έξι εβδομάδων. Η Crewlink τρέχει το δικό της πρόγραμμα εκπαίδευσης, αλλά δέχεται και ορισμένα πληρώματα από τη σχολή εκπαίδευσης της εταιρίας St James Management Services, που βρίσκεται στο Cirencester».
Όπως αναφέρει ο Guardian, όσοι πηγαίνο� �ν για εκπαίδευση στη St James, πληρώνουν περίπου 2.100 ευρώ. Με την πρόσληψη στη Ryanair, η Crewlink παίρνει 180 ευρώ για ένα μήνα από το μισθό τους, στην περίπτωση που οι εκπαιδευόμενοι έχουν επιλέξει να πληρώσουν με δόσεις.
Ωστόσο, υπάρχουν καταγγελίες ότι αρκετοί από εκείνους, που παίρνουν μέρος στα σεμινάρια, κόβονται κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, που ωστόσο τους αφήνει ένα βαρύ λογαριασμό εκπαίδευσης. Εκπρόσωπος της Crewlink δήλωσε: «Η συντριπτική πλειοψηφία, πάνω από το 95%, παραμένει στο προσωπικό μας μετά το εξάμηνο».
Στο συ� �βόλαιο της Crewlink, όπως αναφέρει ο Observer, είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι οι εκπαιδευόμενοι θα εργαστούν στη Ryanair. Όσοι προσληφθούν, λαμβάνουν 16 ευρώ (!) για κάθε ώρα πτήσης, ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη για κάθε μετακίνηση από τη βάση της εταιρίας προς κάποια άλλη. Σε άλλο συμβόλαιο, η δοκιμαστική περίοδος διαρκεί 12 μήνες.
Το συμβόλαιο αναφέρει επίσης ότι το πλήρωμα καμπίνας έχει κάποιες ημέρες ετοιμότητας κάθε μήνα, κατά τις οποίες θα πρέπει να είναι στη θέση τους, σε περίπτωση, που κληθούν μέσα σε μια ώρα. Στα συμβόλαια τη ς Crewlink, ξεκαθαρίζεται πως η εταιρεία δεν αποζημιώνει σε περίπτωση ασθενείας και πως το πλήρωμα πληρώνει περίπου 30 ευρώ το μήνα για τη στολή του κατά τους πρώτους 12 μήνες.
Εκπρόσωπος της Crewlink δήλωσε πως οι καταγγελίες δεν ευσταθούν και τόνισε: «Εάν σε κάποιος δεν αρέσουν οι όροι μας και οι συνθήκες, είναι ελεύθερος να φύγει οποιαδήποτε ώρα».
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της Ryanair ισχυρίστηκε πως η εταιρία πληρώνει στα πληρώματά της όσα ακριβώς και οι άλλες αεροπορικές εταιρίες.
dealnews.gr
Αυτό αποκαλύπτει δημοσίευμα του Gua rdian, στο οποίο γίνονται γνωστές λεπτομέρειες για την εκπαίδευση και τις συνθήκες εργασίας της αεροπορικής εταιρείας.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «εκείνοι, που απορρίπτονται κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, εξακολουθούν να επιβαρύνονται με εκπαιδευτικές χρεώσεις, ενώ άλλοι εγκαταλείπουν τη δουλειά, εκνευρισμένοι από τις συνθήκες εργασίας, οι οποίες καθορίζονται από τη σύμβαση εργασίας τους. Οι εκπαιδευόμενοι είναι ιδιαίτερα φοβισμένοι να μιλήσουν απευθείας στα μέσα ενημέρωσης, καθώς εκτιμούν ότι μπορεί να τους μηνύσ� �ι η εταιρία, με τη δικαιολογία ότι "έσπασαν" τους όρους της σύμβασής τους, που θεωρούν ότι απαγορεύει να μιλούν στα ΜΜΕ».
Πώς λειτουργεί η διαδικασία ;
«Αρκετά στελέχη των πληρωμάτων καμπίνας εντοπίζονται από την ιρλανδική εταιρία Crewlink, που τους προωθεί στην εταιρία, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση εκπαίδευσης έξι εβδομάδων. Η Crewlink τρέχει το δικό της πρόγραμμα εκπαίδευσης, αλλά δέχεται και ορισμένα πληρώματα από τη σχολή εκπαίδευσης της εταιρίας St James Management Services, που βρίσκεται στο Cirencester».
Όπως αναφέρει ο Guardian, όσοι πηγαίνο� �ν για εκπαίδευση στη St James, πληρώνουν περίπου 2.100 ευρώ. Με την πρόσληψη στη Ryanair, η Crewlink παίρνει 180 ευρώ για ένα μήνα από το μισθό τους, στην περίπτωση που οι εκπαιδευόμενοι έχουν επιλέξει να πληρώσουν με δόσεις.
Ωστόσο, υπάρχουν καταγγελίες ότι αρκετοί από εκείνους, που παίρνουν μέρος στα σεμινάρια, κόβονται κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, που ωστόσο τους αφήνει ένα βαρύ λογαριασμό εκπαίδευσης. Εκπρόσωπος της Crewlink δήλωσε: «Η συντριπτική πλειοψηφία, πάνω από το 95%, παραμένει στο προσωπικό μας μετά το εξάμηνο».
Στο συ� �βόλαιο της Crewlink, όπως αναφέρει ο Observer, είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι οι εκπαιδευόμενοι θα εργαστούν στη Ryanair. Όσοι προσληφθούν, λαμβάνουν 16 ευρώ (!) για κάθε ώρα πτήσης, ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη για κάθε μετακίνηση από τη βάση της εταιρίας προς κάποια άλλη. Σε άλλο συμβόλαιο, η δοκιμαστική περίοδος διαρκεί 12 μήνες.
Το συμβόλαιο αναφέρει επίσης ότι το πλήρωμα καμπίνας έχει κάποιες ημέρες ετοιμότητας κάθε μήνα, κατά τις οποίες θα πρέπει να είναι στη θέση τους, σε περίπτωση, που κληθούν μέσα σε μια ώρα. Στα συμβόλαια τη ς Crewlink, ξεκαθαρίζεται πως η εταιρεία δεν αποζημιώνει σε περίπτωση ασθενείας και πως το πλήρωμα πληρώνει περίπου 30 ευρώ το μήνα για τη στολή του κατά τους πρώτους 12 μήνες.
Εκπρόσωπος της Crewlink δήλωσε πως οι καταγγελίες δεν ευσταθούν και τόνισε: «Εάν σε κάποιος δεν αρέσουν οι όροι μας και οι συνθήκες, είναι ελεύθερος να φύγει οποιαδήποτε ώρα».
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της Ryanair ισχυρίστηκε πως η εταιρία πληρώνει στα πληρώματά της όσα ακριβώς και οι άλλες αεροπορικές εταιρίες.
dealnews.gr
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogs pot.com/
No comments:
Post a Comment