Thursday, May 2, 2013
Η Αιλινυκί επιχειρηματικότητα που θα φέρει την ανάπτυξη.
*
[...] Στον απόηχο της κρίσης της Ευρωζώνης και προσπαθώντας όλες οι χώρες να προσελκύσουν τουρίστες, στην πλειονότητα των θερέτρων οι τιμές των προϊόντων έχουν πάρει την... κατρακύλα. Μείωση που φθάνει ακόμη και το 20% παρουσιάζουν οι τιμές στην Ισπανία. Στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Κέρκυρα η μείωση είναι ανεπαίσθητη, αφού είναι της τάξης του 1,7%, ενώ στο άλλο άκρο στην Πάφο της Κύπρου της κρίσης οι τιμές παρουσιάζουν άνοδο ακόμη και κατά 10,6%.
Το βαρόμετρο του Απριλίου που συνέταξε το Postoffice.co.uk κατέγραψε την τιμή 10 προϊόντων που συνηθίζουν να καταναλώνουν οι τουρίστες κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, όπως του καφέ, της μπίρας, των αναψυκτικών, του κρασιού, του εμφιαλωμένου νερού, του αντηλιακού, των τσιγάρων και ενός γεύματος για τρία άτομα.[...]
https://www.facebook.com/theroof.is.onfire.aa
Πηγή: http://piperistostoma.blogspot.com/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment